معرفی انواع بشکه ترافیکی

انواع بشکه ایمنی

بشکه ایمنی تنها یک نوع خاص نیست،.بلکه مدل ها و سایزهای مختلفی داشته و.در انواع مختلف و سایزهای مختلف تولید می‌شود. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به نو و اندازه آن متفاوت است. قبل از خرید انواع بشکه باید شناخت کافی نسبت به مدل آن را داشته باشید.

بشکه ترافیکی دست دوم

در طول ساخت و تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی به خصوص پروژه های راه سازی.از بشکه ایمنی در سطح وسیعی استفاده می شود.که پس از اتمام کار دیگر مورد نیاز نمی باشد. از این بشکه های ترافیکی دست دوم به.علت داشتن کیفیت بالای آن ها به خوبی می توان در مکان ها.و پروژه های دیگر استفاده نمود. این وسایل به علت مرغوب بودن مواد اولیه استفاده شده.در آن ها می توانند سالیان زیادی مورد استفاده قرار گیرند.و حتی اگر شبرنگ های آن ها به علت قرار گرفتن در نور آفتاب و.یا هر دلیل دیگری کیفیت خود را از دست داده باشند می‌توان به راحتی آن ها.را تعویض و با نصب شبرنگ های نو و جدید این وسایل را.در مکان های مختلف به کار برد. بشکه ترافیکی دست دوم به علت استفاده شدن.در پروژه های دیگر دارای مزیت اقتصادی می باشد.و پیمانکاران می توانند با قیمت کمتری این وسیله ایمنی.را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

بشکه ترافیکی ۱۰۵ سانتی متری

یکی از انواع مختلف بشکه ترافیکی،.بشکه های ۱۰۵ سانتی متری می باشد. این بشکه ایمنی معمولا دارای مشخصات فنی به خصوصی است.و در مکان های خاصی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در بعضی از انواع بشکه های ترافیکی از مواد اولیه پلی اتیلن استفاده شده است.که این پلی اتیلن درجه یک در برابر تابش شدید نور آفتاب مقاوم است.و در برابر ضربات شدید نیز تحمل بالایی از خود نشان می دهد. در بشکه ایمنی ۱۰۵ سانتی متری شما می توانید.با توجه به وجود فضای مناسب برای کاهش صدمات احتمالی در تصادفات از آب و شن استفاده نمایید.و علاوه بر سنگین تر کردن بشکه ترافیکی، ایمنی آن را نیز افزایش دهید.

این بشکه ها به دلیل بزرگتر بودن، بیشتر در بزرگراه ها برای جدا کردن مسیر استفاده می شوند.و باعث می شوند تا در صورت خروج خودرو ها از جاده قبل از برخورد با گاردریل به آن ها برخورد کنند.و صدمات کمتری را به وجود آورند. البته از بشکه ترافیکی در کارخانجات،.انبار ها و راه های فرعی.نیز استفاده می شود. در بشکه ایمنی ۱۰۵ سانتی متری معمولا قطر.پایین وسیله بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر و قطر بالایی.آن نیز بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر می باشد. فضای داخلی آن نیز کاملا خالی.و برای پر نمودن با شن و آب مناسب می باشد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع بشکه ترافیکی است. در صورت نیاز به انواع آن و برای خرید بشکه ترافیکی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

انواع مخروط ترافیکی

مخروط ایمنی حلقه دار

مخروط ایمنی حلقه دار از جنس پلاستیکیاPVC، یکی از تجهیزات ترافیکی است. به دلیل داشتن حلقه در قسمت بالای این مخروط ترافیکی می توان آن ها را با زنجیر به هم وصل کرد. در حین انجام فعالیت‌های عمرانی مانند: ساخت‌وسازهای ساختمانییا جاده‌ای، مسدود کردن راه ورود یک منطقه، نشان دادن محدوده‌ی بازی بچه‌ها استفاده می شود. همچنین به‌صورت موقت برای دادن آگاهی به رانندگان در مسیری که حادثه‌ای در آن رخ‌داده است، در فاصله‌ای منطقی از محل موردنظر قرار داده‌ شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدف از استفاده از مخروط ایمنی یا کله قندی ترافیکی آن است که افراد یا خودروهایی که در طول مسیر به مکانی مشخص، مثل محل حادثه یا ساخت‌وساز نزدیک می‌شوند، با وسیله‌ای سبک و ایمنی منحرف شوند تا به‌طور موقت از تجمع افراد در آن منطقه جلوگیری شود. برای اهداف طولانی مدت وسیله‌ای که قرار است این مسئولیت را بر عهده داشته باشد کمی سنگین‌تر بوده و البته توی زمین پیچ شده و ثابت می‌ماند.

تاریخچهی مخروط ایمنی

 اختراع مخروط ایمنی حلقه دار به سال ۱۹۴۳ میلادی برمی‌گردد. این وسیله برای اولین بار در سال ۱۹۵۸ میلادی در بزرگراه M6 کشور انگلستان مورداستفاده قرار گرفت. البته مخروط های ایمنی از جنس پلاستیک سال‌ها بعد وارد بازار شدند و تا پیش از آن جنس مخروط‌ها از چوب بوده است.

یک سال بعد، یعنی در سال ۱۹۵۹ میلادی،یک شرکت آمریکایی به نام Pacific Gas and Electric برای آن‌که دید رانندگان در طول روز و شب بهتر شود، روی مخروط های ایمنی چند حلقه‌ی رنگی ایجاد کرد. فردی که ایده‌ی این کار را به مدیران شرکت داده بود ۴۵ دلار پاداش دریافت کرد. این کار هنوز هم برای بهتر دیده شدن مخروط‌ها که اغلب به رنگ نارنجی، قرمز و زرد ساخته می‌شوند، انجام می‌شود.

انواع مخروط ایمنی

مخروط های ایمنی در اندازه و سایزهای مختلف ساخته می‌شوند. معمولاً از ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر آغاز و تا حدود ۱ متر ارتفاع پیش می‌روند.

رنگ مخروط ایمنی

حلقه دار رنگ مخروط ایمنی حلقه دار عموماً زرد و قرمز با حلقه‌های شبرنگ برای ایجاد دید بهتر در طول شب هستند. رنگ‌های دیگری مثل صورتی و نارنجی آن نیز در بازار وجود دارد. مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این رنگ‌ها آن است که مخروط ایمنی حلقه دار بهتر و واضح‌تر دیده شوند. در برخی از مدل‌های جدید مخروط های ایمنی چراغ فلاشر هشدار دهنده نیز روی مخروط تعبیه شده است. این مخروط ها هنگام نصب در جاده وضوح بالاتری داشته و راننده را به‌راحتی متوجه محدوده‌ی خطر می کنند.

موضوع دیگر، وزن مخروط های ایمنییا همان کله قندی های ترافیکی است. هرچقدر اندازه‌ی آن‌ها بزرگ‌تر باشد وزن آن‌ها نیز بالاتر خواهد رفت، اما به‌طورکلی وزن یک مخروط ایمنی استاندارد: ۳۰ سانتی‌متری در حدود ۰.۵ کیلوگرم ۴۵ سانتی‌متری در حدود ۱.۵ کیلوگرم ۷۰ سانتی‌متری در حدود ۳.۲ کیلوگرم ۹۰ سانتی‌متری در حدود ۴.۵ کیلوگرم است.

کلام آخر

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید. با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مخروط ترافیکی است. این برند محصولات خود را بدون واسطه به فروش می رساند.


ضرورت استفاده از استوانه ترافیکی در معابر

استوانه ترافیکی

سرعت بالای توسعه شهری در عصر جدید منجر به وقوع مشکلات مختلفی شده است. از جمله این مسائل میتوان به مشکلات تردد و ترافیکهای ناشی از آن اشاره کرد. ترافیک های سبک و سنگینی که تا ساعتهابهطولمی انجامد. از این جهت برای کنترل چنین پیشآمدهایی قوانین و مقررات بخصوصی وضع شده است. به منظور اجرای هرچه بهتر این قوانین ابزار و تجهیزات مختلفی طراحی و ساخته شده است. از جمله این تجهیزات میتوان به انواع استوانه ترافیکی اشاره کرد. یک استوانه ترافیکی استاندارد باید از ویژگی­ های کیفی و ظاهری بهینه ای برخوردار باشد. امروزه شرکت ­های مختلفی اقدام به تولید و عرضه انواع تجهیزات ترافیکی، از جمله استوانه ترافیکی میکنند. بنابراین خرید آن در هر شهر و مکانی به راحتی امکان پذیر خواهد بود. اما نکته مهمتر کیفیت محصول است که خریدار باید به آن توجه داشته باشد. از این رو در این مطلب عناوینی مرتبط با آموزش خرید استوانه ترافیکی مناسب بیان میشود.

کاربرد استوانه ترافیکی در اماکن

استوانه ترافیکی کاربرد های متفاوت و وسیعی در فضای شهری دارد. مسدود کردن مسیر مشخصی از جاده به منظور تعمیر و یا دلایل دیگر و تعیین حریم برای پارک خودرو در اماکن ویژه از جمله کاربردهای استوانه ترافیکی است. با توجه به دلایل استفاده از استوانه ترافیکی، نوع و جنس استوانه مورد استفاده متفاوت خواهد بود. در برخی مواقع برای جلوگیری از پارک خودروهای متفرقه در پارکینگ­های تجاری و اداری از آن برای تعیین محدوده استفاده می­شود. مورد دیگر کاربردهای استوانه ترافیکی برای جلوگیری از تردد در مسیرهایی است که ساخت و ساز در حال انجام است. عبور از این مسیرها گاها ممکن است خطر آفرین باشد. با توجه به کاربردهای مختلف، انواع استوانه ترافیکی در شکل هاوابعادمختلفساختهمی­شود. از این رو کاربر بسته به نوع کاربری مورد نظر، باید مدل مناسب را شناسایی و خریداری نماید. در ادامه مشخصات استوانه ترافیکی بیان می­شود، تا کاربر بتواند با اطلاعات دقیق تری نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نماید.

مهمترین مشخصات استوانه ترافیکی

امروزه استوانه ترافیکی نقش مهمی در کاهش بینظمی های شهری دارد. در واقع جایگذاری صحیح و اصولی این تجهیزات در معابر می­تواند در پیاده سازی قوانین و کاهش تصادفات و ترافیک­ ها تاثیر گذار باشد. از این رو کاربران پیش از خرید باید از مشخصات استوانه ترافیکی اطلاعات کافی را کسب نمایند. یکی از مهمترین مشخصات استوانه ترافیکی، کیفیت و جنس آن است. جنس و کیفیت ساخت استوانه ترافیکی تعیین کننده ماندگاری و دوام آن است. در واقع خریدار در مقابل هزینه­ای که صرف خرید استوانه می­کند، انتظار کیفیت و دوام مشخصی را خواهد داشت. شرکتهای معتبر تولید کننده استوانهترافیکی از پلاستیک های فشرده و قابل انعطاف و یا از فلزات مختلف برای ساخت این محصولات استفاده میکنند. اینکالا باید مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مختلف داشته باشد. دوام کافی در برابر ضربات محکم، تابش مداوم آفتاب و دماهای پایین از جمله استانداردهاییک استوانه ترافیکی با کیفیت است.

کلام آخر

استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است.

در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا می توانید بهترین انواع استوانه ترافیکی را به قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

معرفی دستکش ضد برش استاد کار

دستکش ضد برش استادکار

دستکش ایمنی انواع بسیار متنوع و مختلفی دارد. از جمله دستکش های ایمنی پرکاربرد می توان به دستکش ضد برش استادکار اشاره کرد. این نوع دستکش برای استفاده افرادی طراحی شده است که همواره با ابزارالات تیز و برنده، سر و کار دارند و دست های ایشان در معرض خطر بریدگی هستند. در بازار انواع مختلفی از دستکش ضد برش وجود دارند که هر کدام از سطح کیفی متفاوتی برخوردار بوده و کارایی خاص خود را دارند. بنابراین بهتر است با توجه به شرایط و خطرات شغلی، بهترین و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. با توجه به تنوع دستکش های ضد برش موجود و تفاوت آنها با یکدیگر، اختلاف قیمت نیز بین آنها وجود دارد.

ویژگی های بارز دستکش ضد برش استادکار

 دستکش ضد برش استادکار، از نخ پلی استر با تراکم بالا ساخته می شود. استفاده از نخ مرغوب و درجه یک، علت اصلی کیفیت بالای آن می باشد. از سوی دیگر سبب سبک و راحت بودن و همچنین انعطاف پذیری مطلوب دستکش و در نهایت، آزادی عمل دست فرد نیز می شود.قسمت کف دست و انگشتان با یک لایه لاتکس پوشیده شده است. ضخامت لاتکس و کیفیت آن بر میزان مقاومت دستکش بسیار موثر است. در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم هستند. دستکش کار استادکار،دارای مچ کشی است که مانع خارج شدن آن از دست در حین کار کردن می شود. در رنگ های مختلف تولید شده و در بسته بندی های استاندارد به مشتریان عرضه می گردد. قیمت دستکش ضد برش استادکار با توجه به ویژگی های ذکر شده تعیین می شود.

ایمن ترافیک کالا که عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی مختلف است، انواع دستکش ایمنی با کیفیت را در لیست فروش خود گنجانده است. شما می توانید دستکش ضد برش استاد کار را از این فروشگاه اینترنتی با قیمت مناسب خریداری نمایید.

معرفی کلاه ایمنی jsp

کلاه ایمنی jsp

کلاه ایمنی jsp، یکی از انواع مختلف کلاه های ایمنی موجود در بازار است. این نوع کلاه در انواع طرح و رنگ های مختلف تولید و به مشتریان عرضه شده است. از موارد استفاده این نوع کلاه ایمنی می توان به کار های ساختمانی، نجاری، صنایع خودروسازی، کارگاه های مختلف اشاره کرد. کلاه ایمنی jsp در ایران و با کیفیت عالی تولید می شود. جهت ساختن انواع کلاه جی اس پی، از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود به همین دلیل است که تفاوت قیمت در میان انواع محصولات این طرح کلاه های ایمنی وجود دارد. کلاه ایمنی جی اس پی مدل شیلد دار، کلاه ایمنی جی اس پی مدل igd ، کلاه ایمنی جی اس پی مدل mk7 و... از جمله مدل های مختلف این نوع کلاه ایمنی است. هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود بوده و مناسب استفاده در شرایط متفاوتی طراحی و تولید شده اند.

این کلاه ها معمولا از جنس پلی اتیلن و یا پی وی سی تولید می شوند مقاومت بالایی در برابر سقوط اجسام و همچنین حرارت دارند. بسیار سبک بوده و فشاری بر سر وارد نمی کند. از این رو می توان گفت اگر به دنبال کلاه کار ساختمانی هستید این مدل بهترین گزینه است. کلاه ایمنی jspدارای نوار عرق گیر است و از عرق کردن سر جلوگیری می نماید. بعلاوه بند های ریگلاژی دارد و می توان اندازه آن را متناسب با اندازه سر تنظیم نمود. کلاه ایمنی jspاز جمله کلاه های ایمنی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است. ایمن ترافیک کالا، کلاه ایمنی جی اس پی را در کنار سایر محصولات با کیفیت ایمنی، به مشتریان خود عرضه می دارد. در صورتی که مایل به تهیه کلاه ایمنی jsp هستید می توانید قیمت کلاه ایمنی جی اس پی را در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مشاهده فرمایید. این مجموعه علاوه بر تولید محصولات، آنها را گارانتی طولانی مدت می نماید که نشانه کیفیت محصولات آن است.